Changed



Dah siap. Dah siap. Alhamdulillah, dah siap tukar header, tukar template bagai. Kadang kadang perubahan tuu perlu.  I mean, perubahan ke arah kebaikan laa. Ekekeke 
Perghh! Rasa puas hati dapat hias belog yang tak seberapa ni. Huhuhu. Thirah buat ikut suka hati je. Kite tak terer bab bab ni. Ahakss. Jangan lupa bagi komen sikit tentang header kat atas tuu. Hehehe.
Thankyouu, all. ^,^
Tick menda ni jap: #So good #TheNewChurp2

Kita kawan, kita sahabat.


11 November 2013, tak sangka tahun ini sudaa mau abisss. Minggu ni minggu terakhir persekolahan untuk tahun ni. Alahai, cepatnya masa berlalu tahun ini. Gudbye Form 4. Uhuksss. Sobs. This mean, I will be SPM candidate next year. Rasa macam baru je masuk sekolah rendah. Macam tak caye je. Macam tak caye je. Hahahaha.  

Apa yang Tirah harap, persahabatan yang terbina di tingkatan 4 ni akan kekal hingga hujung nyawa. Acecehh. Sahabat sejati takkan pernah hilang di hati.

Alhamdulillah, jadi jugak jamuan kelas hari tuu. Tirah rasa ini jamuan kelas yang paling best. Wuuuu. The best Class Party ever!! Yippieeee... Inilah kenangan terindah kan? kan? Kita, kawan. Kita, sahabat. 





minta klik ni sekejap.
*tak patah pun tangan tu. Wakakaka
1      2       3

 
© Copyright | All Right Reserved by Tee Radzi